Kampanja „Demenca – od ozaveščenosti do akcije“

Doc. dr. Barbara Grintal je s svojim prispevkom Demografski trendi in pomen kreativnosti pri preventivi za demenco sodelovala v kampanji “Demenca – od ozaveščenosti do akcije”. Kampanjo je organiziral Zavod Pomni z namenom ozaveščati o preventivnih aktivnostih za preprečevanje in zakasnitev demence ter širiti informacije o zgodnjem odkrivanju in hitrem ukrepanju.

Poudarila je trenutne demografske trende, ki vplivajo na demenco: nižja stopnja rodnosti, rastoče starejše prebivalstvo in daljše življenje. Ravno zaradi tega je pomembna socialna vključenost, ki vpliva na dobro počutje in zdravje starejših odraslih, ustvarjanje podpornega okolja, ki sprejema bolezenska stanja ter tendenca k aktivnemu staranju, kjer posameznike vključujemo v različne kreativne aktivnosti. V okviru projekta C-POP bomo razvili aktivnosti, ki bodo temeljile na kreativnosti in prispevale k socialni vključenosti starejših odraslih v širšem evropskem prostoru. 

Več o samem dogodku lahko preberete v članku na RTV SLO https://www.rtvslo.si/dostopno/demenca-naj-ne-predstavlja-strahu-ampak-izziv/704667

Foto naslovne slike: Zavod Pomni

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja